Kom och var med!

... i scouterna som håller till på Nybostrand där vi i regel träffas på onsdagar (enligt särskilt program) kl. 18.30-20.00. Ibland medverkar scouterna också i kyrkans Gudstjänst.
... i söndagsskolan När de vuxna firar Gudstjänst i kyrkan går barnen efter en stund in till söndagsskolan och hittar på en massa roliga saker. Barnen får lära sig om Gud och Jesus på ett lekfullt sätt. De lyssnar på berättelser ur bibeln, pysslar och sjunger.

... i sången och musiken i kyrkan. Här finns kören Candéla Gospel övar udda veckor på måndagskvällar kl. 18.45-20.45 och leds av Hanna Linneby
... i samtalsgruppen om tro och liv där vi möts till samtals-kvällar ca 1 gång i månaden. Just nu läser vi och samtalar kring temat "Till jordens yttersta gräns" ett material som tagits fram av Equmeniakyrkan. Här funderar vi tillsammans på vad Apostlagärningarna har med oss att göra - idag!

Du är varmt välkommen att vara med på alla våra olika samlingar!