Gudstjänsten

Jerikos murar faller

Gudstjänsten på söndagen är veckans höjdpunkt

Söndagar, oftast kl. 11.00, samlas vi till gudstjänst i Immanuelskyrkan.

Någon gång kan gudstjänsten vara förlagd till sen eftermiddag, det går att se i programmet. Gudstjänsterna kan vara utformade olika beroende på de som medverkar, mötesledare, talare, sångare och alla deltagare. Ibland är det cafégudstjänst, ibland familjegudstjänst (som på bilderna) då medverkar ofta barnen.

Till Immanuelskyrkan är alla välkomna, när som helst och utan krav. Som deltagare räcker det med att bara vara lite nyfiken på den kristna tron. Kom gärna till vår gudstjänst nu på söndag! Vi kommer att göra vårt bästa för att du ska känna dig välkommen. Vi vill vara en församling i tiden med hopp för framtiden!

Helen

Kyrkkaffe

Efter gudstjänsten serveras alltid kyrkkaffe med kaka. Olika ansvariga har varje söndag hand om kaffekokning och servering av gott kaffebröd.

kompr anki
kompr kakor
kompri gert m fl

Vi kan inte göra stora ting för Gud men Gud kan göra stora ting genom oss!